Hoppa till innehåll

Välkommen till Styrketrappan!

Att göra. Nu!

  • Ta trapporna, ät grönsaker och vila för bättre hälsa!
  • Träna smart, ät rätt och återhämta för bättre prestation!
  • Njut av mat, lugn och social samvaro!

Du hinner massvis till midsommar↓

0
Dag
0
Timme
0
Minut
0
Sekund

Att boka. Nu!

Personlig träning ✓

Massage ✓

Kostrådgivning ✓

per@styrketrappan.se

Vad jag gör

Personlig
träning

Kost-
rådgivning

Svensk
massage

Analyser
och tester

Andnings-
coaching

PT
liten grupp

Prisexempel

Gratis material av olika slag

130+
artiklar

20+
förändringar

50+
kortkurser

10+
smarta tripplar

Senaste artiklarna på bloggen

  • Gör en sak nu och lyckas bättre
    Sluta använda ”sen”, ”senare” eller ”när allt lugnat ner sig” när hälsan kommer på tal. Hitta din motivation och prioritera att göra bra saker oavsett om det handlar om fysisk aktivitet, mat eller bli snällare mot dig själv och andra. Per Sluta skjut på förändringar och börja nu! I artikeln Gör förändringen nu! skriver jag… 
  • Livslångt lärande för din hållbara hälsa
    Vi behöver hela tiden lära oss nya saker av två anledningar, vår kropp och vårt betende förändras över tid och det kommer ny vetenskap och nya erfarenheter hela tiden. Så var nyfiken och öppensinnad för din hållbara hälsa! Per Förändring i både kropp och själ Vi får nya erfarenheter och vår kropp åldras. Detta medför… 
  • Hitta ditt bästa rörelseomfång!
    Genom att använda hela ditt rörelseomfång kan du förbättra din hållbara hälsa! Per Vad är rörelseomfång? Rörelseomfång är hur mycket dina leder låter kroppen röra sig. Detta i de olika riktningarna som leden borde kunna röra sig i. Sen finns självklart andra saker som styr rörelseomfång såsom muskler, senor och hud.    Det går att… 
  • Gör mer
    Tiden går och efter lite mer än två månader så borde några nya vanor sitta ganska bra nu, förhoppningsvis märker du även att det går lite enklare att göra det lilla extra för att du vill utvecklas. Håll i och håll ut lite till så börjar det bli dags för lite förändringar. Per Om du…