Välkommen till Styrketrappan!

Vill du bli mer välmående? Med min hjälp kan du komma tillbaks till en vardag med mer rörelse, så du kan känna dig hälsosammare. Troligtvis går det att börja träna något utöver vardagsmotion?

Vill du prestera bättre? Med min hjälp kan du åstadkomma bättre och säkrare resultat i styrkelyft eller andra styrkesporter. Kanske går det att få ett mer explosivt löpsteg på banan eller vad det nu må vara för arena du befinner dig på?

Självklart har jag nutrition,och återhämtning tillsammans med en bred palett av test och analyser som en del av min evidens- och erfarenhetsbaserade verktygslåda.

Vill du veta mer? Läs vidare längre ner eller gå in på Kontakt och skicka ett meddelande till mig!

Ha en bra höst!

Per, personlig tränare och massör på Styrketrappan

Omröstning

Tjänster

Personlig
träning

Kost-
rådgivning

Svensk
massage

Analyser
och tester

Andnings-
coaching

PT
liten grupp

Gratis material

110+
artiklar

20+
förändringar

50+
kurser

10+
tripplar

Senaste artiklarna

  • Förkyld? Här är lite tips på vad du kan göra!
    Att ha en förkylning är tråkigt och en möjlighet att bromsa in Per, Styrketrappan Undvika en förkylning? Nja,. där är forskningen väldigt överrens om att varken går att helt undvika eller bota och . Hantera en förkylning! Mina topp fem för att lindra en förkylning och symptomen är Det finns bra tips på och Vad… 
  • Förändring november 2021
    Vi kör en upprepning på augusti och fortsätter arbeta med tankar och principer kring återhämtning! Styrketrappan Det du kommer få med dig under månaden Återhämtar du dig smart och i relation till din träning och motion kommer du få en hållbarare hälsa. Det finns rekommendationer och principer för återhämtning efter styrketräning och konditionsträning Du kan… 
  • Grundrörelser som bas för din träning
    Grundrörelser kommer alltid vara del av olika övningar på gymmet eller i en idrott så därför kan det vara lite skoj att basera träning på rörelserna tycker jag, för att kroppen ska få göra nåt annorlunda på vägen till hållbar hälsa. Här är ett kort inspel om grundrörelser Per, Styrketrappan Grundrörelser Du kan läsa mer… 
  • Kontorsgympa
    För oss som sitter vid skrivbord på dagarna så finns några enkla övningar som kan skjuta på den begynnande gamnacken, ostbågsryggen eller musarmen. Per, Styrketrappan Tre saker är viktiga när vi är stillasittande, att då och då få upp temperaturen, sträcka ut ordentligt och mikropauser. Här är lite förslag på vad du kan göra Tänk…