Hoppa till innehåll

Månadens förändring arkiv

För dig som vill botaniserat i gamla förändringsresor och förslag har du nedanstående arkiv från tidigare år.

Per

Arkiv

2021

Kom igång

JanuariFebruariMars
Motion och träning för kropp och knoppPaus och vilaMat för flera sinnen
Första kvartalet handlar om att hålla det enkelt och att du gör en förändring per månad inom ett område.
Du kommer se att med en rimlig ambitionsnivå finns alltid utrymme i vardagen för hållbar hälsa genom små förändringar.

Framhäv styrkor

AprilMajJuni
Träning för styrka och uthållighetTillfällen och sätt att återhämtaPå känsla eller enligt plan för din nutrition
Andra kvartalet handlar om att du framhäver och använder dina styrkor, och att du utnyttjar dem i en förändring per månad.
Du kommer även att få reflektera kring effekten av att utnyttja det du är bra på för hållbar hälsa.

Nå ett mål

JuliAugustiSeptember
Ansträngning på en skalaRast och ro efter behovFärg, smak och doft som bas
Tredje kvartalet handlar om att du skapar smarta mål utefter dina ideal och att du når dem i en förändring per månad.
Du kommer se att mål är nånting du kan förändra under resans gång och det är också en framgång för hållbar hälsa.

Testa och skapa balans

OktoberNovemberDecember
Hitta eller skapa tidAktiv och passiv vilaTajmad näring och bra energi
Sista kvartalet får du anstränga dig lite mer, utföra ett test och skapa balans i livet, även här med en förändring per månad.
Du kommer märka att vanor som skapats över tid och som du själv bestämt är det som kommer ge dig hållbar hälsa.

2020

Håll det enkelt.

JanuariFebruariMars
Fysisk träningMer återhämtningNyttigare nutrition
Ett startkvartal där de första stegen tas för en hållbar hälsa

Registrera mera.

AprilMajJuni
Dagbok och träningReflektion och återhämtningSinnen och nutrition
Andra kvartalet bygger vi på med att använda fler sätt för att nå hållbar hälsa

Planerat eftertänksamt.

JuliAugustiSeptember
Genomtänkt träning Schemalägg återhämtningFörbered nutrition
Tredje kvartalet, lite mer förberedelse nu som bygger på det vi lärt oss i de två första kvartalen.

Hiit, tungt och lätt rätt.

OktoberNovemberDecember
Utvecklande träning Passande återhämtningTimad nutrition
Vi avslutar året med lite mer aktiva förändringar.